چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
در سالهای اخیر، به دنبال صنعتی شدن سریع جوامع، توجه زیادی به کاستیهای زیستمحیطی شده است و دولتها شروع به اعمال قوانین حفاظت از محیطزیست کردهاند. امروزه، با توجه به ضرورتهای موجود توجه به مدیریت زنجیره تأمین سبز امری اجتنابناپذیر است. این مطالعه با هدف شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر سبز بودن زنجیره تأمین شرکتهای قطعهساز در صنعت خودرو و ارائه مزایا و معایب سبز بودن زنجيره تأمين در شرکتهای مذکور انجام شده است. در این مقاله پس از شناسایی عوامل مؤثر بر سبز بودن زنجیره تأمین و ارائه راهكارهاي مناسب، سعي شده به مديران اين صنعت بهمنظور مديريت محيطي بهتر ياري شود.
کلید واژگان :مدیریت زنجیره تأمین سبز; مدیریت محیط داخلی; خرید سبز; طراحی سبز; تولید سبز; بازفرآوری
ارزش ریالی : 600000 ریال
با پرداخت الکترونیک