چکیده :

هدف: پژوهش حاضر به بررسی رابطه سبک‌های دلبستگی با سلامت عمومی دانش‌آموزان متوسطه دوم پرداخته بود. روش: توصيفي تحلیلی است كه از نظر نوع یک تحقیق پیمایشی به حساب می‌آید. جامعه آماري تحقیق کلیه‌ی دانش‌آموزان دبیرستان معلم شهر پاوه و برای برآورد حجم نمونه تعداد 60 نفر از طریق روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی فرضیه‌های تحقیق نشان دادکه میان سبک‌های دلبستگی و سلامت عمومی دانش‌آموزان رابطه معناداری وجود دارد. این پژوهش در بیشتر موارد با پژوهش‌های پیشین خود همسویی داشت.

کلید واژگان :

سبک‌های دلبستگی، سلامت عمومی، دانش‌آموزان، متوسطه



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک