چکیده :

هدف این پژوهش شناسایی ارتباط بین سرمایه روان‌شناختی، تعهد سازمانی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان توسط کارکنان باجه بانک انصار است. در این پژوهش ابتدا مدل نظری و فرضیات بین متغیرها توسعه داده شد و جهت بررسی فرضیات پژوهش مدل معادلات ساختاری مورد استفاده قرار گرفت. جامعه آماری کارکنان باجه بانک انصار شهر تهران می‌باشد. بدین منظور نمونه‌ای برابر با 320 نفر بر اساس جدول مورگان و با استفاده از روش نمونه‎گیری تصادفی انتخاب شد. برای جمع‎آوری داده‎ها از پرسشنامه استفاده خواهد شد، پایایی و روایی ابزار تحقیق به‌وسیله آلفای کرونباخ و روایی همگرا و روایی واگرا مورد سنجش قرار خواهد گرفت. نتایج بدست آمده از این تحقیق نشان داد که سرمایه روانشناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان تاثیر مثبت دارد. نتایج بدست آمده از این تحقیق نشان داد که سرمایه روانشناختی بر کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان تاثیر مثبت دارد.

کلید واژگان :

کیفیت خدمات؛ سرمایه روان‎شناختی؛ تعهد سازمانی؛ معادلات ساختاری



ارزش ریالی : 600000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک