چکیده :

هدف از انجام این پژوهش بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان (مدیران واحدهای دامداری صنعتی استان تهران)از خدمات صندوق بیمه کشاورزی از یکسو و تاثیر بیمه بر پیشرفت و بهبود مدیریت واحدهای دامداری صنعتی پیشگفته در استان تهران از دیگر سو بوده است این تحقیق از نوع پژوهش های توصیفی- همبستگی و از دیدگاه هدف کاربردی و از لحاظ چگونگی گرد آوری داده ها از نوع تحقیقات غیر آزمایشی است

کلید واژگان :

رضایتمندی بیمه، رفتار مشتری گرایشهای رفتاری، صندوق بیمه کشاورزی مدیریت ،دامداری صنعتی



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک