چکیده :

پژوهش حاضر، با هدف بررسی ن قش ر سانه های ارت باط جمعی در توسعه و پیشرفت صنعت گرد شگری پا یدار در شهرستان آمل انجام گرفته است. ابزار گردآوری اطلا عات، پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی آن توسط کارشناسان و متخصصین مربوطه مورد تأیید قرار گرفت و پایایی پرسشنامه بر اساس آزمون کرونباخ با ضریب 74 / 2تع یین اعتبار گردید. تجزیه و تحل یل داده ها با ا ستفاده از آ مار ه توصیفی )فراوانی،درصد خالص و..(، آماره استنباطی )آزمون t تک نمونهای( و نیز نرمافزار SPSS ان جام شد. یاف ته ها حاکی از آن بود که ) بین م یزان دستر سی به ر سانه های جمعی، اثرگذاری فرهنگی ،تبلیغات رسانه ای و دسترسی به امکانات رفاهی )سمعی وبصری( راب طه و جود دارد. ن تایج پژوهش حاکی از آن است که در منط قه مورد مطال عه با توجه به برداشتهای میدانی توز یع شده بین گرد شگران ، رسانههای جمعی ن قش اثر گذاری ر ا در معر فی ، تو سعه و پیشرفت گردشگری پایدار آن منطقه داشتند .

کلید واژگان :

رسانههای جم عی، گرد شگری، تو سعه پا یدار



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک