چکیده :

دانش پیشین کارآفرین یکی از اصلی ترین عوامل موثر بر فرایند تشخیص فرصت کارآفرینانه شناخته شده است. همچنین صنعت گردشگری پتانسیل زیادی برای انجام دادن فعالیت های کارآفرینانه دارد. هدف این پژوهش بررسی تاثیر دانش پیشین بر تشخیص فرصت های کارآفرینانه در میان کارآفرینان آژانس های گردشگری است. روش تحقیق بر حسب هدف، کاربردی و برحسب گردآوری اطلاعات توصیفی- همبستگی است. به منظور گردآوری داده ها برای آزمون فرضیه ها برای هر یک از متغیرها از پرسشنامه استاندارد استفاده شد. داده های جامعه آماری شامل صاحبان 80 آژانس گردشگری در شهر شیراز می شود. داده ها با استفاده از نرم افزار اسمارت پی ال اس تحلیل شده است.

کلید واژگان :

دانش پیشین کارآفرینان-فرصت های کارآفرینی-گردشگری.



ارزش ریالی : 350000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک