چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
رسانه های اجتماعی امروزه به لطف فناوری های جدید موجب تغییر ودگرگونی در دنیای ارتباطات شده اند که از نفوذگسترده ای در بین مخاطبان دارا هستند. بنابراین با توجه به اهمیت این رسانه ها ضرورت پژوهش در این حوزه امری مهم می باشد بر همین اساس در این مقاله به بررسی اصول و مبانی تلید محتوی و ارتباط آن با رسانه های اجتماعی پرداخته شده است.
کلید واژگان :مدیریت رسانه های اجتماعی- تولید محتوا
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 3166072900188308
- سال انتشار : 1400
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دوماهنامه نگرش های نوین مدیرت بازرگانی
- برگزار کنندگان :
- ISSN :
- تاریخ ثبت : 1401/05/26 14:06:41
- ثبت کننده : سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
- تعداد بازدید : 117
- تعداد فروش : 0