چکیده :

امروزه گردشگری به عنوان یکی از صنایع با اهمیت و پردرآمد در دنیا مطرح است، به نحوی که این صنعت سومین پدیده اقتصادی پویا و در حال توسعه پس از صنایع نفت و خودرو قرار دارد. در این صنعت، بازاریابی عنصری کلیدی بوده که بین خواسته و تقاضای پنهان مصرف کننده و تغییر و تبدیل آن به تجربه عملی در قالب مصرف محصولات توریسمی پیوند ایجاد می کند. در این مقاله قصد بر این است که بازاریابی گردشگری تعریف و سپس آمیزه های هشتگانه آن مورد مطالعه قرار گیرد.

کلید واژگان :

گردشگری، بازاریابی گردشگری، آمیزه های بازاریابی گردشگری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک