چکیده :

این پژوهش تئوری فازی را برای ارزیابی کیفیت خدمات هواپیمایی به کار برده است. کیفیت خدمات از خواص متفاوتی تشکیل شده است در میان آن ها ویژگی های غیر ملموس برای اندازه گیری سخت می باشد. این شاخصه ها موانع پاسخ دهندگان به تحقیق را معرفی می کند. برای غلبه بر این مشکل، تئوری فازی را برای اندازه گیری عملکرد مورد استفاده قرار داده ایم. با به کار گیری روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی در به دست آوردن وزن معیار ها و روش تاپسیس برای رتبه بندی، جنبه های مهم کیفیت خدمات که ملموس هستند و آخرین آن هم دردی است را پیدا کردیم. ویژگی های مهم تواضع، امنیت و راحتی هستند.

کلید واژگان :

روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی، روش تصمیم گیری چند معیاره فازی، روش تاپسیس، هواپیمایی، کیفیت خدمات



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک