چکیده :

شركت هاي توليدي و غيرتوليدي براي حضوري موفق در بازار پويا و رقابتي امروز، نياز به شناسايي شركت ها و برندهاي موفق در بازار دارند تا بتوانند از آنها الگوبرداري كنند يا براي پيشگام شدن، خدمات و محصولاتي متنوع تر و نوآورانه تر نسبت به آنها ارائه دهند. در اين راستا، يكي از راه هاي شناسايي شركت هاي برتر جهاني، مراجعه به آمارهاي مستندي است كه از سوي موسسات معتبر منتشر مي شود. يكي از اين موسسات، وبسايت معتبر فورچون است كه در جديدترين رتبه بندي خود بر اساس درآمد، 500 شركت برتر در سال 2016 را در حوزه هاي مختلف معرفي نمود. در مطالعه حاضر، ضمن معرفي اين 100 شركت، تحليلي بر ميزان درآمد، سود، و نوع خدمات و محصولي كه ارائه مي دهند و مليت آن شركت ها ارائه مي گردد.

کلید واژگان :

شرکت های برتر جهانی، بازار پویا و رقابتی



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک