چکیده :

امروزه، فناوری اطلاعات و اینترنت، تغییراتی را در جنبه‌های مختلف به‌خصوص حوزه آموزش و یادگیری پدید آورده است. با دسترسی به اینترنت امکان انتقال و انتشار هرگونه اطلاعات و سرویس‌دهی از طریق پست الکترونیکی، مکالمات برخط، وب، وبلاگ و فروم فراهم شده است. در واقع باوجود اینترنت انحصار سیستم رسانه‌ای کشور از رسانه‌های سنتى خارج شده و خلأ موجود در رسانه‌های سنتی را رسانه‌های اجتماعی جایگزین پر می‌کنند. رسانه‌های اجتماعی به کمک زیرساخت اینترنتی، در تولید محتوا و انتشار پیام به مخاطبان رسانه¬ای به دلیل سرعت بالا و دسترسی آسان نسبت به سایر رسانه¬ها موفق‌تر بوده است. در این مقاله با تعریفی از رسانه¬های اجتماعی و ارائه مدلی جهت مدیریت رسانه‌های آموزشی در حوزه یادگیری- یاددهی، نقش تکنولوژی رسانه¬ای در تغییر رفتار یادگیرندگان، با هدف افزایش عملکرد یادگیری از طریق رسانه‌های آموزشی نمایان شد.

کلید واژگان :

یادگیری- یاددهی، رسانه¬های آموزشی، تکنولوژی رسانه¬ای



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک