چکیده :

در این مقاله تلاش شده است، تا یکی از مهم ترین مقولات سازمانی که از منظر علمی و عملی و همچنین اعتقادی توجه ویژه ای به آن مبذول گردیده ؛ از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد 0 ایجاد و حفظ فضای اخلاقی، ضرورتی انکار ناپذیر برای سازمان های امروزی است 0در این نوع فضا ها، ارزش ها، باورهای اخلاقی محیطی و روش های فلسفه ای که سازمان بر اساس آن تاسیس گردیده، کلیه فرایندهای ساختاری و رفتاری سازمان را تحت تاثیر قرار داده و در قالب عملیات سازمانی متبلور می شود 0 ارائه تعاریف مختلف از فضای اخلاقی سازمان ، بیان مدل های مختلف فضای اخلاقی، آشنایی با انواع فضاهای اخلاقی موجود در سازمان ، ارزیابی سطوح فضای اخلاقی و چگونگی تقویت فضای اخلاقی سازمان موضوعاتی هستند؛ که در این مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرد

کلید واژگان :

مفهوم فضای اخلاقی سازمان، مدل اخلاقی ویکتور و کالن، مدل فضای اخلاقی آرناد، مدل فضای



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک