چکیده :

عصر حاضر را مي توان تلفیقي از ارتباطات و اطلاعات دانست، عصري که بشر در آن بیش از گذشته خود را نیازمند به داشتن اطلاعاات و برقراري ارتباط براي کسب اطلاعات موردنیاز از سریعترین راه ممکن ميداند. امروزه با در اختیاار داشاتن فنااوري اطلاعااتي و ارتبااطي مختلف و پیشرفته، امکان برقراري سریع ارتباط و تبادل سریع اطلاعات بیش از پیش میسر گردیده است، افراد در هرکجا که باشند ماي -توانند آخرین اطلاعات مورد نیاز خود را در هر زمینهاي دریافت کنند، اما بي شک بیشترین تأثیر پدیاد آمادن فنااوري هااي اطلاعااتي و ارتباطي بر محیطهاي اجتماعي و در بستر ارتباطات رسانه اي نوظهور از قبیل تلفان هماراه باوده اسات. از ساویي دیگار، تحاو ت ساریعتکنولوژیکي، افزایش خطرات، جهاني شدن و انتظارات خصوصيسازي از ویژگیهاي محیطي هستند که اپراتورهاي رسانه تلفن همراه داراي کانالهاي ارتباطات رسانه اي نوظهور و با تکنولوژي سطح با با آنها مواجهند. براي کسب موفقیت در این محیط نوظهور، چابکي یک مزیت رقابتي را ایجاد ميکند که مي توان با شهرت در نوآوري و کیفیت آن را حفظ نمود. سازمان چابک فرآیندها و افراد سازمان را با تکنولوژي پیشرفته همگام ساخته و نیازهاي مشتریان و مخاطبین فرهنگي را بر اساس محصو ت و خدمات با کیفیت خاود و در یاک قالاب زمااني نسبتاً کوتاه رفع ميکند. البته این وضعیت زماني روي ميدهد که چابکي یک ارزش سازماني نظاممند و یک استراتژي رقابتي باا رویکارد تحول و بهبود فرهنگي براي رهبران تلقي شود.

کلید واژگان :

فناوري اطلاعات و ارتباطات، شبکههاي نسل آینده، چابکي، تحول فرهنگي رسانه اي نوظهور، معماري خدمتگرا



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک