چکیده :

چابکی سازمانی توانايي سازمان در احساس، درك وپيش بيني تغييرات موجود در محيط كسب وكا راست.این تحقیق به بررسی ارتباط بین کار تیمی و چابکی سازمانی می پردازد در مقاله حاضر ضمن مرور ادبیات مربوط به چابکی، مدل کار شده در این تحقیق نیز در چهار بعد پاسخگویی به مشتری، آمادگی رویارویی با تغییرات، ارزش قائل شدن برای مهارت ها و دانش انسانی،تشکیل دادن مشارکت مجازی می باشد.جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان بانک ملی شهرستان پارس آباد که تعداد آن 64نفر می باشد. روش های گردآوری اطلاعات روش کتابخانه ای و روش میدانی می باشد که در روش میدانی برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شد. روایی پرسشنامه توسط اساتید،کارشناسان تدوین وصاحبنظران مورد تایید قرار گرفت وپایایی آن که توسط آلفای کرونباخ محاسبه شد به مقدار0.78 برآوردشد. روش تحقیق به صورت توصیفی-همبستگی می باشد.داده ها توسط نرم افزار SPSSموردآزمون قرار گرفته نتایج حاکی ازآن می باشد که بین کار تیمی و پاسخگویی به مشتری رابطه مثبت معنی‌داری وجود داردو بین کار تیمی وآمادگی رویارویی با مشتری و ارزش قائل شده برای مهارت ها و دانش رابطه معنی‌داری وجود نداردو بين کار تیمی و تشکیل دادن مشارکت مجازی رابطه منفی معنی‌داری وجود دارد.

کلید واژگان :

کار تیمی، چابکی، سازمان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک