چکیده :

در جهان كنوني طراحی الگوهای كارآفريني به طور فزاينده‌ای از اهميت برخوردار شده است. براي اينکه حمل و نقل در اين محيط متغير، متحول، پويا و رقابتي جهان فعلي بتوانند رشد كرده و بقاي خود را حفظ کند، امري ضروري است. با توجه به نقش و جايگاه مديريت حمل و نقل در كارآفريني؛ بايستي اين نقش در توسعه اقتصادي به طور دقيق و کامل مورد شناسايي قرار گيرد. بنابراين با بهره گيری از مزيت های رقابتی مختلف در حمل و نقل، يک الگو كارآفرين مي تواند باعث رشد و جهش قابل توجهی در اين بخش شود. حمل و نقل، مديريت سنتي در كارآفريني و توسعه اقتصادي را تغيير داده و ديدگاهي نوين را در عرصه مديريت اين بخش به ارمغان مي آورد. در واقع كارآفريني و توسعه اقتصادي در حمل و نقل به معناي انجام تمام فعاليت هاي موثر و كارايي است که براي بهره گيران و تمامي دست اندركاران اين بخش ارزش افزوده ايجاد کند

کلید واژگان :

حمل و نقل، كارآفريني، توسعه پايدار، كسب و كار، اقتصادي



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک