ارزشمندترين عاملی که اشخاص هوشمند براي مقابله با چالشهاي اساسي قرن بيست و يکم، خاصه مساله بيکاري بايد بدان مجهز باشند، روحیه کارآفريني است. هدف اصلی این پژوهش بررسی ارتباط میان جو سازمانی در دانشگاه جامع علمی کاربردی و پرورش روحیه کارآفرینی در میان دانشجویان آن دانشگاه است، چراکه جو سازمانی همواره می تواند بر رفتار کارکنان اثرگذار باشد. دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به عنوان يکي از قطب¬های آموزشی، مسئوليت تربيت نيروي انساني متخصص و کارآمد مورد نياز جامعه را در سطوح و رشتههاي مختلف به عهده دارد. جامعه آماری در این پژوهش دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی میبد و روش پژوهش از نوع مطالعه همبستگی است. به منظور جمع آوری داده ها از دو پرسشنامه مطرح در زمینه جو سازماني و كارآفريني بهره برده شده است. نتايج پژوهش نشان ميدهد كه بين مؤلفههاي جو دانشگاه جامع علمی کاربردی و پرورش روحيه كارآفريني رابطه مثبتي وجود دارد.
کلید واژگان :جو سازمانی، روحيه كارآفريني، خلاقیت، دانشگاه جامع علمی کاربردی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک