هدف پژوهش حاضر، تعیین رابطهی ارزش ویژهی برند با کیفیت خدمات بانک ملت شهرستان تبریز میباشد. در این پژوهش ابعاد ارزش ویژهی برند شامل؛ برجستگی برند، عملکرد برند، تصویرسازی ذهنی مثبت از برند، قضاوتها نسبت به برند، احساسات نسبت به برند، همنوایی و ابعاد کیفیت خدمات بانکی بر اساس از نظریهی پاراسورامان شامل؛ اعتماد، پاسخگویی، اطمینان، ملموسها، دلسوزی تعیین شد. پژوهش حاضر از نظر روش، پیمایشی و از نظر نوع، همبستگی و از حیث هدف، کاربردی است. جامعهی آماری پژوهش حاضر مشتریان شعب بانک ملت شهر تبریز میباشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران به تعداد 386 نفر به دست آمد. برای آزمون فرضیهها از آزمونهای پیرسون استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان میدهد که بین ارزش ویژهی برند و ابعاد آن شامل برجستگی برند، عملکرد برند، تصویرسازی ذهنی مثبت از برند، قضاوتها نسبت به برند، احساسات نسبت به برند و همنوایی با کیفیت خدمات بانکی رابطهی معنیدار و مستقیم وجود دارد.
کلید واژگان :برند، ارزش ویژه برند، کیفیت خدمات بانکی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک