چکیده :

باتغییر فضای کسب و کار در کشور وتاثیر عواملی نظیر: تورم، بیکاری، افزایش هزینه ها و...رقابت برای ایجاد تقاضا توسط کسب و کارها شدت گرفته است. کسب وکارها ناگزیر باید استراتژی جدید به کار گیرند و تولید و بازاریابی را بر اساس شناخت رفتارمصرف کننده قرار دهند. استراتژی بازاریابی عصبی، استراتژی جدید در دگرگونی فضای کسب وکاراست كه هدف آن كمك به بازاريابي و فروش محصولات با استفاده از علم عصب‌شناسي است. کاربرد بازاریابی عصبی (با بررسی کارکرد مغز افراد، و شناخت رفتار خرید آنهابدون پرسش از افراد) سبب تولید محصول بهتر و مورد نظر مصرف کننده و تصاحب بازار توسط کسب وکار ها ، و در نهایت افزایش عرضه و تقاضا برای سودآوری تولید کنندگان و رفاه اجتماعی و اقتصادی برای عموم می شود. در جهان پر شتاب امروز برای مدیریت بر تغییرات و رویارویی با تحولات پی در پی،و حفظ وگسترش توسعه، نیازمند توجه مستمر به روند کسب وکار هستیم. امروزه ایجاد تقاضا از طریق بهبود فضای کسب و کار ضروری است. در دنیای فرامدرن امروز، استراتژی بازاریابی عصبی، استراتژی جدید در دگرگونی فضای کسب وکاراست. هدف مقاله حاضربا استناد به مطالعات و منابع کتابخانه ای، معرفی استراتژی بازاریابی عصبی، بیان مفاهیم، اصول ، تکنیک ها و ابعاد بازاریابی عصبی برای ایجاد تحول در بهبود فضای کسب وکاراست.

کلید واژگان :

بهبود کسب و کار، بازاریابی عصبی، بهبود مستمر



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک