چکیده :

الگو های کسب و کار بدلیل گسترش فناوری های وب مدار ، در نظام های اقتصادی دنیا تغییر کرده اند و حضور و رقابت در بازارهای جهانی نیازمند تسلط بر دانش های جدید و مجهز شدن به ایزارهای نوین است.در این تحقیق محقق تلاش نموده است تا عوامل تاثیر گذار بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک را بررسی و سپس نسبت به رتبه بندی تاثیر آنان اقدام نماید . روش تحقیق در این پژوهش توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد.جامعه آماری در این تحقیق کل مشتریان در کلیه شعب می باشد که از خدمات الکترونیکی بانک استفاده کرده و امکان دسترسی به آنها وجود دارد. برای تعیین تعداد نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است و نمونه ها بصورت تصادفی به تعداد 69 نفرانتخاب گردیده اند.ابزار اندازه گیری پرسشنامه می باشد که پرسشنامه طراحی شده از روایی و پایایی لازم برخوردار بوده است و آزمون های مورد استفاده در این پژوهش متشکل از آزمونهای پارامتری و غیر پارامتری بوده است که مشتمل بودند از ، آزمون تعیین همبستگی اسپیرمن و آزمون آلفای کرونباخ و آزمون K-S .بر اساس یافته های تحقیق کلیه فرضیات از طریق مدل استاندارد ای سروکوآل مورد تائید قرار گرفت.

کلید واژگان :

خدمات الکترونیک ،سنجش کیفیت، بازاریابی الکترونیکی، مشتری، رضایت



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک