چکیده :

توسعه تکنولوژی های جدیدارتباطی درسال های اخیر،به حدی رسیده است که برای به دست آوردن اطلاعات از سراسردنیا،دیگر نیازی به سفری واقعی و حضوردرمحل احساس نمی شود.انسان دردنیای امروز،قادراست ازدرون خانه خود،با استفاده ازامکانات فضای مجازی،درهرزمان که بخواهد،به مناطق دوردست سفرکند.گردشگری، دراین اوضاع،دیگروابسته به زمان ومکان و نیازمند برنامه ریزی مالی وزمانی خاص نیست. از این رو دراین مقاله سعی برآن است که ،ابتدا به توصیف گردشگری الکترونیک ومزایای آن،وسپس به بیان خصوصیات وویژگی های گردشگری واقعی والکترونیک پرداخته شودکه محوراصلی این مقایسه،حضوردرمکان خاص وحس تجربی مکان درگردشگری واقعی وگزینشی بودن خصوصیات مکان واخذاطلاعات بسته بندی شده درگردشگری مجازی است ودرانتها آثارمثبت هردونوع شناخت گردشگری مجازی و واقعی موردتجزیه وتحلیل قرارگیرد.

کلید واژگان :

گردشگری مجازی،اطلاعات بسته بندی شده،گردشگری واقعی،محصول گردشگری،فضای مجازی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک