در "عصردانش" محققان معتقدند توانایی سازمانها درجهت بهکارگیری دانش مشتریان بهعنوان منبع بالقوه رقابتی شناخته میشود. با توجه به اینکه مدیریت حسابهای کلیدی با هدف ایجاد روابط بلند مدت و درک ترجیحات و سلایق مشتریان در راستای دستیابی به ارزش متقابل ، پایه و اساس اکثر سازمانها را تشکیل میدهد، اهمیت بهکارگیری دانش مشتری به صورت بارزی متجلی میشود. پژوهش حاضر با هدف کمک به سازمانها برای درک سیستمی شناسایی عوامل سازمانی موثر بر بهکارگیری دانش مشتری در مدیریت حسابهای کلیدی مشتریان در قالب مدل مفهومی پیشنهادی ، تاثیر دسته بندی پیشنهادی عوامل سازمانی در بهکارگیری دانش مشتری را تبیین مینماید. استفاده از روشهایی مانند سنجش همبستگی و مدلسازی ساختاری پیشنهاد میکند که عوامل سازمانی (مشارکت مدیریت ارشد، به کارگیری تیم، رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری ،فناوری مدیریت ارتباط با مشتری)همگی از عوامل ارتقاءدهندۀ به کارگیری دانش مشتری محسوب میشوند که تحقق این مهم ، موجب افزایش ارزش هم از منظر مشتریان هم از منظر سازمانها میگردد.
کلید واژگان :بهکارگیری دانشمشتری ، دانش مشتری، مدیریت حسابهای کلیدی مشتریان، مدیریت روابط با مشتریان
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146527267135398
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : هفتمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش
- برگزار کنندگان : مرکز همایشهای کتابخانه ملی ایران
- تاریخ ثبت : 1395/03/18 08:41:11
- ثبت کننده : سیده فروزان جواهری شلمانی
- تعداد بازدید : 229
- تعداد فروش : 0