چکیده :

هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر فرایند یادگیری سازمانی کارکنان است. جامعه آماری منتخب اساتید دانشگاه پیام نور شهرستان درگز می باشد که حجم نمونه آن به تعداد 79 نفر به صورت تصادفی انتخاب گردیدند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه یادگیری سازمانی نیفه با پایایی 80% می باشد و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش های امار توصیفی و استنباطی چون آزمون تی استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که با توجه به مولفه های مهارت شخصی، الگوهای ذهنی، چشم انداز مشترک، یادگیری تیمی و تفکر سیستیمی با وضعیت آرمانی در هر پنج اصل تئوری سنگه رابطه معنی داری وجود دارد.

کلید واژگان :

یادگیری سازمانی، مهارت های ارتباطی ، مدل های ذهنی ، چشم انداز مشترک، یادگیری تیمی و تفکر سیستمی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک