چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
در این پژوهش دو نمونه تدریس از مفاهیم کسر را موردبررسی و مطالعه قراردادم و تلاشم بر این بود تا دانش ریاضی را برای دانشآموزان سنین 11-3 سالگی که به دلیل شیوع مواد انتزاعی در ریاضی چندان قابلفهم نیست به روش بازی و فعالیت های کمک آموزشی تدریس نمایم و در ادامه مشاهده نمودم که دانشآموزان بازیهای آموزشی و فعالیتهای متنوع از جمله وسایل خمیر بازی، اسباببازی، یونولیت و مانند اینها که منجر به دست ورزی میشود را با علاقه بیشتری مورد استقبال قرار میدهند همچنین به تجربه دریافتم که استفاده از بازهای آموزشی در دروس ریاضی، به درک بهتر و یادآوری طولانی تر منجر میشود.
کلید واژگان :ریاضی، تدریس ریاضی، بازیهای آموزشی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6150783474619074
- سال انتشار : 1396
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین همایش چالشها و راهکارها در تدریس ریاضیات ابتدایی و متوسطه
- برگزار کنندگان : ايران- ملكان
- تاریخ ثبت : 1396/07/20 22:29:06
- ثبت کننده : معصومه محترم نژاد
- تعداد بازدید : 180
- تعداد فروش : 0