چکیده :

در این پژوهش دو نمونه تدریس از مفاهیم کسر را موردبررسی و مطالعه قراردادم و تلاشم بر این بود تا دانش ریاضی را برای دانش‌آموزان سنین 11-3 سالگی که به دلیل شیوع مواد انتزاعی در ریاضی چندان قابل‌فهم نیست به روش بازی و فعالیت های کمک آموزشی تدریس نمایم و در ادامه مشاهده نمودم که دانش‌آموزان بازی‌های آموزشی و فعالیت‌های متنوع از جمله وسایل خمیر بازی، اسباب‌بازی، یونولیت و مانند این‌ها که منجر به دست ورزی می‌شود را با علاقه بیشتری مورد استقبال قرار می‌دهند همچنین به تجربه دریافتم که استفاده از بازهای آموزشی در دروس ریاضی، به درک بهتر و یادآوری طولانی تر منجر می‌شود.

کلید واژگان :

ریاضی، تدریس ریاضی، بازی‌های آموزشی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک