چکیده :

مديريت سبز فرآیند گسترده سازماني استفاده از نوآوري براي دستيابي به پايداري، کاهش ضايعات، مسئوليت اجتماعي و مزيت رقابتي از طريق يادگيري و توسعه مستمر و با رويکرد اهداف زيست‌محيطي و استراتژيک است که به‌طور کامل با اهداف و استراتژي‌هاي سازمان يکپارچه شده است. سازگاري با محيط‌زيست و مسئوليت اجتماعي سازمان با اهداف رشد اقتصادي و کيفيت محيطي هميشه در تعارض هستند بنابراین در طول دهه‌هاي اخير شماري از سازمان‌ها با يک استراتژي جديد با نام مديريت سبز براي يکپارچه‌سازي محيط در استراتژي کسب و کار و بهبود همزمان محيط و عملکرد کسب و کار پیشقدم شده‌اند که هدف اصلي آن نگهداري منابع و بهبود کيفيت محيط فيزيکي و فرآيندها است. مديريت سبز به انجام اقدامات جامع در سرتاسر فرآيند کسب و کار اشاره دارد و مفهوم جديدي است که با آرمان‌هاي حفاظت از محيط‌زيست با اهداف دانشگاه، طراحي محصول، توسعه محصول، بازاريابي، مالي و متغيرهاي ديگر در مديريت کسب و کار ارائه می شود.

کلید واژگان :

انرژی خورشیدی، کارگاه های آموزشی، اصلاح الگوی مصرف، رویکرد سبز، مدیریت سبز



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک