چکیده :

امروزه تحولات اقتصادی دراکثرکشورهادرحال وقوع است تبلور این تحولات رامیتوان درتوسعه و گسترش کس بو کارهای خانگی مشاهده نمود یکی ازانگیزه های مهم درتاسیس کسب و کارهای خانگی داشتن ساعات کاری انعطاف پذیربرای برقراری تعادل بین زندگی کار یو زندگی شخصی است برخی شواهد اما حکایت ازاین دارد که این کسب و کارها پس ازمدتی با شکست روبرو مییشوند پرسش اصلی اینجاست که چه چیز باعث میشود که یک کسب و کارخانگی به جای شکست به مزیت رقابتی پایدارورونق دست پیدا کند ؟ پاسخ این پرسش راشاید بتوان درنواوری آن کسب و کارجست نوآوری درکسب و کارهای خانگی درچندین بخش روی میدهد نوآوری درایده نوآوری درشیوه انجام کس بو کارمدل کسب وکار نوآوری درمحصول یا خدمت و نوآوری درکانال توزیع نوآوری درهربخشی که باشد تا اندازه ای مرهون پیشرفت درتکنولوژی است تکنولوژی های پیشرفته بویژه اینترنت انجام کسب و کاردرخانه را تسهیل نموده اند و موجب رشد این کسب وکارها گردیده اند نوشتارحاضر به مقوله کسب و کارهای خانگی ازحیث انطباق آنها بانوآوری خواهد پرداخت و دراین باب نگاهی استراتژی را پیش خواهد گرفت چرا که نوآوری منبع مزیت رقابتی پایدار است ازاین رو دراین نوشتار ابتدا به بحث پیرامون فلسفه کسب و کارهای خانگی مفهوم شناسی و ارایه دورنمایی ازکسب و کارهای خانگی پرداخته خواهد شد

کلید واژگان :

کسب و کارهای خانگی ، نوآوری ، رقابت پذیری ، مزیت رقابتی پایدار



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک