چکیده :

در چند دهه ی اخیر، کارآفرینی و ترویج رفتار کارآفرینانه، یکی از اهداف اصلی برنامه های توسعه ی کشورها بوده است. در یک فضایکارآفرینانه، اشخاص به شناسایی فرصت ها و بسیج منابع و امکانات برای استفاده از این فرصت ها می پردازند. اشخاص برای موفق شدن در بازار رقابتی احتیاج به اطلاعات، منابع، شناخته شدن توسط دیگران و ... دارند، از اینرو، ارتباطات با دیگران و یا شبکه ها را می توان یکی از ابزار های اصلی کارآفرینان دانست که می توانند به واسطه ی آن، این نیازها را مرتفع کنند. و این ارتباطات، مانند پل هایاطلاعاتی، کارآفرین را در دسترسی به خروجی های متعددی همچون رفتار کارآفرینانه توانمند می کند؛ این مقاله با تجمیع مطالب دراین حوزه اندیشیده است تا به روش توصیفی به ادای مطلب بپردازد.

کلید واژگان :

کارآفرینی، رفتار، ترویج کارآفرینی، توسعه



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک