چکیده :

تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردي، از نظر ماهیت همبستگی و از نظر روش توصیفی می باشد. جامعه آماري پژوهش حاضر شامل 25 نفر از کارکنان فروشگاه زنجیره ي خونه به خونه است. از ابزار پرسشنامه استاندارد کادیرو براي جمع آوري اطلاعات استفاده شد. سوالات پرسشنامه بین اعضاي نمونه توزیع شد و با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. روایی پرسشنامه از طریق روایی سازه تایید شده همچنین پایایی پرسشنامه از طریق آلفاي کرونباخ بالاي % 86 محاسبه شده است. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد تمامی مولفه هاي مولفه هاي منحصر به فرد بودن برند بر وفاداري به برندهاي لوکس در فروشگاه زنجیره اي خونه به خونه تاثیر دارند.

کلید واژگان :

برند ، وفاداري ، خونه به خونه



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک