چکیده :

این مقاله به بررسی رابطه بین توسعه برند با نقش بازرگانی در شرکت مینو می پردازد. این پژوهش بر اساس هدف، کاربردی است. به لحاظ طبقه بندی بر اساس روش ، این پژوهش یک پژوهش توصیفی و پیمایشی است. جهت گردآوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای شامل مقالات و مجلات معتبر علمی و پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش را مشتریان محصولات شرکت مینو شهرستان کرج تشکیل می دهند. جهت بدست آوردن حجم نمونه از طریق جدول مورگان و جامعه نامحدود ، تعداد 384 نفر بوسیله نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار آماری و آزمون همبستگی پیرسون استفاده گردید. پس از بررسی ها spss و تجزیه و تحلیل اطلاعات تمامی فرضیه های پژوهش تایید شدند. نتایج حاکی ازتاثیر مثبت و معنی دار بین توسعه برندو مؤلفه های آن با نقش بازرگانی در بین مشتریان محصولات شرکت مینو شهرستان کرج می باشد

کلید واژگان :

توسعه برند ، تصویربرند ، ارزش برند ، تبلیغات بازرگانی ، محصولات مینو



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک