این مقاله به بررسی رابطه بین توسعه برند با نقش بازرگانی در شرکت مینو می پردازد. این پژوهش بر اساس هدف، کاربردی است. به لحاظ طبقه بندی بر اساس روش ، این پژوهش یک پژوهش توصیفی و پیمایشی است. جهت گردآوری اطلاعات از مطالعات کتابخانه ای شامل مقالات و مجلات معتبر علمی و پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری پژوهش را مشتریان محصولات شرکت مینو شهرستان کرج تشکیل می دهند. جهت بدست آوردن حجم نمونه از طریق جدول مورگان و جامعه نامحدود ، تعداد 384 نفر بوسیله نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار آماری و آزمون همبستگی پیرسون استفاده گردید. پس از بررسی ها spss و تجزیه و تحلیل اطلاعات تمامی فرضیه های پژوهش تایید شدند. نتایج حاکی ازتاثیر مثبت و معنی دار بین توسعه برندو مؤلفه های آن با نقش بازرگانی در بین مشتریان محصولات شرکت مینو شهرستان کرج می باشد
کلید واژگان :توسعه برند ، تصویربرند ، ارزش برند ، تبلیغات بازرگانی ، محصولات مینو
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6155290032338802
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت ، اقتصاد کارآفرینی و صنعت توریسم
- برگزار کنندگان : دانشگاه دولتی دالارنا
- تاریخ ثبت : 1397/12/27 12:42:03
- ثبت کننده : میثم عاقلی
- تعداد بازدید : 170
- تعداد فروش : 0