چکیده :

نوآوري به عنوان عامل مهم و حياتي سازمانها به منظور ايجاد ارزش و مزيت رقابتي پايدار در محيط پيچيده و متغير امروزي سازمان ها به شمار می رود. با نوآوري بيشتر، در پاسخ به محيطهاي متغير و ايجاد توسعه قابليتهاي جديدي که به آنها اجازه دهد به عملکرد بهتري برسند موفقتر خواهند بود. از طرفي ابتکارات و اقدامات نوآوري به طور زيادي به دانش، تخصص کارکنان وابسته است.در نتيجه دانش يک دارايي با ارزش براي سازمانها محسوب ميشود و اقدامات در زمينه گسترش آن قابل اهميت است.کشورهاي جهان با تکیه بر نوآوري، در پی افـزایش بهـرهوري و بهبـود وضـعیت اقتصـادي هستند و یکی از دلایل عمده این توجه، وجود رقابت فزاینده بین جوامع است. انعطـاف پـذیري و واکنش سریع در برابر شرایط متغیر محیطی، استفاده بهتر از منابع انسانی و دانش موجـود در نـزد آنها و همچنین اتخاذ تصمیمات بهتر، دستاورد هاي عملكرد براي سـازمانهـاي كوچك و متوسط امـروزین استوآوري را به عنوان یک عامل حیاتی براي شرکتهـا در جهـت ایجاد ارزش و حفظ مزیت رقابتی در محیط بشدت پیچیده و پویاي امروزي قلمداد مـی كندبداعات نوآوري گرایش , بسیار شدیدي به دانش، تخصص و تعهدات کارمندان بـه عنـوان ورودي- هاي کلیدي در فرایند خلق ارزش دارد

کلید واژگان :

نوآوري، عملكرد، كسب و كار



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک