جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
Pathology of Scientific Articles Publishing in the Field of Agriculture as Perceived by Faculty Members and Ph.D. Students (The Case of Colleges of Agriculture at Public Universities, Iran)
1397/01/29 12:28:34
نویسندگان :
فرشاد مجیدی
مسعود بیژنی
عنایت عباسی
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2017
محل پذیرش : Journal of Agricultural Science and Technology
«
1
»
دسته بندی مقالات
9097
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4083
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5668
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1095
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13501
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1303
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1149
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
87
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
پیشبینی وقوع و یا عدم وقوع جنگ در یک رقابت تسلیحاتی: مبتنی بر مدل راهبردی بازدارندگی- حمله اینتریلیگیتور و بریتو
1399/02/29 18:40:44
سنجش تأثیر اینترنت بر تجارت خدمات
1394/12/09 20:05:16
Effect of Plant Growth Regulators on Rooting of Henna , Lawsonia inermis L
1394/01/29 13:53:30
Thermodynamic instability o f nonlinearly charged b lack holes in gravity’s rainbow
1395/10/08 22:32:45
Multiple intelligences as predictors of cognitive and metacognitive self-regulated learning
1393/11/23 18:44:02