جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
Studying the Level of Communication Apprehension Among the Students of Accounting and Management
1394/02/09 17:15:10
نویسندگان :
رضا ابراهیمی نسب
زبان : انگلیسی
سال انتشار :
2013
محل پذیرش : Asian Journal of Development Matters
«
1
»
دسته بندی مقالات
9113
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4124
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5698
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1096
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13677
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1310
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1206
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
88
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
تاثیر تنش کم آبی و هیومیک اسید بر عملکرد و اجزای عملکرد ارزن دم روباهی
1395/10/06 23:22:50
بررسی و ارزیابی سياست هاي حمايت از كلزا در ایران
1394/01/22 00:41:33
SE OF EQUITY MARKET VALUE FOR EXPLAINING CASH FLOW RETURN ON INVESTMENT (CFROI) AND CREATED SHAREHOLDER VALUE (CSV) EVIDENCE FROM AUTOMOTIVE INDUSTRY TEHRAN STOCK EXCHANGE
1396/08/16 13:25:48
Highly efficient three-component coupling reaction catalyzed by gold nanoparticles supported on periodic mesoporous organosilica with ionic liquid framework
1393/10/08 14:58:42
The effect of instructing critical thinking through debate on male and female EFL learners reading comprehension
1394/06/18 21:33:31