چکیده :

فناوري هاي پيشرفته، برداشته شدن مرزهاي موجود ميان بازارهاي داخلي و جهاني ، دگرگوني انتظارات مشتريان كه اينك امكان انتخاب گسترده تري يافته اند، دست به دست هم داده و اصول سازماندهي اوليه سازمانها، كه مربوط به دو سده پيش مي باشد را ناكارآمد نموده است. بهبود توان رقابتي شركتهاي امروزي كه بر طبق تقسيم وظايف سازماندهي شده اند، از راه وادار ساختن كاركنان به سخت كوشي امكان پذير نيست، بلكه كاركنان بايد بياموزند تا روش كار را بكلي دگرگون سازند. موفقيت باورنكردني شركتهايي همچوني والمارت، تاكوبلو و…. در "باز مهندسي فرايندهاي كسب و كار" بوده است. BPR که با يك ديد فرآيند محور، سعي دارد بر مشكلات ايجاد شده توسط سازمانهاي سلسله مراتبي غلبه نمايد و روشهاي مديريتي و فرآيندهاي كاري را تغيير دهد، امروزه مورد توجه محافل علمي و صنعتي قرار گرفته است.

کلید واژگان :

بازمهندسی فرایندهای کسب و کار، BPR



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک