چکیده :

مفهوم تاب آوری اخیرا موضوعی بسیار جالب و کلیدی برای موضوعات مختلف علمی از جمله کسب و کار ها تبدیل شده است که کاربرد زیادی دارد. تاب آوری در مفهوم شرکتی به معنی توانایی مقاومت در برابر بحران و آشفتگی ها است این مفهوم با فعالیت های راه اندازی و تاسیس، مدیریت ریسک و بحران و برنامه ریزی کسب و کار و مدیریت استراتژیک مرتبط است و به کسب و کارها کمک می کند که در هر شرایطی بتوانند به فعالیت ادامه دهند. تاب آوری در کسب و کار ها عبارت است از پویایی های ساختاری و رویه ای که باعث می شود سازمان ظرفیت لازم برای مقابله با دشواری ها و سختی ها را داشته باشند. بر این اساس در این مقاله با روش توصیفی در بسط مفاهیم ذکر شده پرداختیم.

کلید واژگان :

تاب آوری، مدل کسب و کار، مدل های تاب آوری، کسب و کار، سازمان



ارزش ریالی : 150000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک