چکیده :

امروز سازمانها در محيطي پويا و دائم در حال تغيير فعاليت مي كنند پديده هاي جديد در اين محيط پويا همواره پيام آور فرصتهاي جديد كسب و كار بوده اند. سازمانهايي كه از اين فرصت ها استفاده مي كنند يا فرصتهاي جديد را به وجود بياورند، سهم بيشتري از بازار رضايت مشتريان را بدست مي آورند سازمانهايي كه دائم در يك مسير حركت كنند و نياز مشتريان را در نظر نگيرند، به شكست و در بيشتر مواقع از دنياي رقابتي حذف مي شوند. ارائه محصولات و خدمات جديد با ويژگي هاي متمايز از ساير رقبا، مستلزم ارتباط بخش تحقيقات و بازاريابي و سازوكارهاي خلاقيت و نوآوري است اهميت نوآوري در جذب و حفظ مشتريان و وفاداري آنها و همچنين رشد سود سازمان است. پذيرفتن فرهنگ نوآوري و خلاقيت در يك سازمان منجر به عملكرد بالا و رضايت كارمندان از شغلشان مي شود. محقق در اين مقاله به جمع آوري مقاله هايي د رخصوص موضوع ذكر شده پرداخته است و با سازماندهي مطالب مقاله ها در مورد هر يك از مقاله ها چند سطري را نوشته است و مقايسه مقاله ها و ذكر تشابه و تفاوتهايشان در ادامه مقاله ذكر شده است. سعي بر آن شده است كه به نوآوري در موضوع ذكر شده پرداخته شود و نتايج كاربردي و پيشنهادي خود را براي كمك به مديريت صحيح در سازمانها با توجه به دنياي متغير و پيچيده امروز با تغييرات غيرخطي ارائه كرد و مطالبي در مورد مزيت كارش و در دفاع از ارزش نظري و كاربردي تحقيقش ذكر كرد.

کلید واژگان :

خلاقيت، نوآوري، سازمان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک