چکیده :

دانش نخستین منبع راهبردی قرن 21 است اگر سازمانهابدانند چگونه دانش را گردآوری و مدیریت کنند بدون شک میتوانند از آن به عنوان مزیت رقابتی استفاده کنند در سالهای اخیر الگوهای متفاوتی از مدیریت دانش ارائه گردیده امامدیریان سازمانها باید در نظر داشته باشند قبل از اجرای طرحهای مدیریت دانش باید نیازمندیها و منابع موجود خود را بررسی کرده و بهترین راهبرد را شناسایی کنند در این مقاله ابتدا دانش, مدیریت دانش, اهمیت مدیریت دانش ومدلهای اصلی مدیریت دانش بیان شده وبا در نظر گرفتن عصر حاضر که عصر اطلاعات میباشد وخصوصیات سازمانهای ایرانی الگوی مدیریت دانش برای سازمانهای ایرانی در قرن 21 را ارائه میکنیم .

کلید واژگان :

مدیریت دانش، سا زمانهای ایرانی، عصر اطلاعات، الگوی دانش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک