چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف: هدف کلی این پژوهش بررسی نظریهها و رویکردهای انگیزة پیشرفت تحصیلی بود. روش تحقیق: روش پژوهش توصیفی - مروری (روش کتابخانهای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافتهها و نتایج: بر اساس یافتههای نتایج محققین مدلهاي مختلفی براي توصیف چگونگی شکلگیري انگیزة پیشرفت یا علل عدم گرایش به آن ارایه نمودهاند. اجتناب از موفقیت یا پیشرفت به شیوههاي مختلفی در روانتحلیلگري، انسانگرایی، نظریههاي جامعهشناختی و نظریههاي انگیزشی توصیف شده است.
کلید واژگان :نظریهها، انگیزه، پیشرفت، تحصیلی.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146843170443196
- سال انتشار : 1395
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
- برگزار کنندگان : مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار
- تاریخ ثبت : 1395/04/23 22:11:44
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 215
- تعداد فروش : 1