چکیده :

این مقاله مطالعه ای را به منظور تعیین درک مشتری یک موسسه دولتی از سطح عملکرد با اجرای سیستم مدیریت کیفیت ارائه می دهد. روش استفاده شده برای دستیابی به این گزارش، مطالعه موردی بوده است. برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها، از روش های تحقیق کمی و کیفی، مطالعه تحقیقات و مستند سازی، و استفاده از پرسشنامه ها و مشاهده استفاده شد. هدف این مطالعه، شناسایی درک مشتریان موسسات دولتی در مورد عملکرد مقامات رسمی بعد از اجرای سیستم مدیریت کیفیت است. مزایای اجرای سیستمی برای بهبود کیفیت خدمات، در حمایت از مدیران و کارمندان و در مرحله دوم مشتریان است.

کلید واژگان :

مدیریت، مدیریت کیفیت، رضایت مشتری، موسسه دولتی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک