چکیده :

در عصر رقابت هر چقدر جلوتر می رویم، اهمیت برند و نقش آن در موفقیت های کسب و کار بیشتر میشود. قبلا در شناساندن بنگاه های اقتصادی و برندینگ آن ها، از بین حواس پنجگانه انسان (بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه) تنها دو حس بینایی و شنوایی مورد توجه قرار می گرفت؛ در حالی که بر طبق پژوهش های به عمل آمده توسط پژوهشگران، به اثبات رسیده است که سایر حواس نیز تأثیرات و کارکردهای فزاینده ای در روح و روان و قلب مشتریان خواهند داشت. اگر بتوانیم از تمام حواس بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه بهره بگیریم، آنگاه موفق خواهیم شد که با مشتریانمان پیوندهای عاطفی برقرار نموده و آنها را به مشتریان ماندگار و وفادار مبدل گردانیم. در این راستا پژوهش حاضر ضمن بیان مفاهیم، مبانی و کاربردهای برندسازی از طریق حواس بویایی و شنوایی، به ترسیم یا تصویر واضح و جامعی از برندسازی از طریق این حواس پرداخته است.

کلید واژگان :

برندسازی از طریق حس بویایی، برندسازی از طریق حس شنوایی، برندسازی حسی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک