جستجو
جستجوی مقالات
جستجوی اعضا
جستجوی کتاب
جستجوی پایان نامه
جستجوی طرح های پژوهشی
جستجوی اختراعات
جستجوی ژورنال ها
مقالات
درباره شبکه
جشنواره
رکوردها
عضویت
خانه
عنوان مقاله
چکیده مقاله
کلمات کلیدی مقاله
محل پذیرش
کد شناسه مقاله
سال انتشار
نام نویسنده
برگزار کنندگان
نوع مقاله
نوع مقاله ...
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
سایر
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
کل مقالات
زبان مقاله
زبان مقاله ...
فارسی
انگلیسی
عربی
سایر
ISSN
شروع جستجو
نمایش / عدم نمایش بخش جستجو
ارائه مدلی با رویکرد فازی جهت بررسی ارزيابي عملکرد مدیران مدارس شهرستان مهران
1394/07/20 23:54:03
نویسندگان :
حسین عزیزی نژاد
فتح اله حسینی
سجاد غلامی
زبان : فارسی
سال انتشار :
1394
محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
«
1
»
دسته بندی مقالات
9097
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با 4>IF>
3342
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
4083
پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی
5668
پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
1095
پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی
13501
مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
1303
چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد)
1149
سایر
36
پذیرفته شده در مجلات نمایه شده در PUBMED
87
پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI با IF≥4
مقالات تصادفی
اثر هشت هفته تمرین مقاومتی بر سطوح FGF21، لسیتین کلسترول آسیل ترانسفراز و نسبت LDL-C به HDL-C در زنان چاق
1395/10/16 00:09:38
New exact traveling wave solutions for space-time fractional (1 + 1)-dimensional SRLW equation
1395/06/16 12:21:00
تاثیرسودآوری و اهرم مالی برافشای سرمایه فکری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
1395/08/25 17:10:54
معرفی برخی از پتانسیل های گردشگری بخش مرکزی شهرستان منوجان گامی در جهت توسعه گردشگری
1395/04/25 03:44:53
بررسی نحوه تعامل با دانش آموزان مبتلا به اختلال ADHD در مقطع ابتدایی و شیو ه های بهبود یا کاهش اثرات منفی این اختلال در دانش آموزان
1402/12/11 17:17:32