نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

بررسی نقش پیشران عزت نفس سازمانی در توفیق پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: بانک حکمت ایرانیان) 1395/10/15 22:33:07

نویسندگان : محمود غلامی مهدی رستمی امیر صادقی
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : فصلنامه مطالعات منابع انسانی دانشگاه شهید ستاری

ارتقای چابکي سازماني از طريق كاركردهاي مديريت منابع انساني (مورد کاوي: شرکت توسعه صنايع ريلي گسترش) 1395/10/15 22:28:50

نویسندگان : مهدی زکی‌پور مهدی رستمی حمیرا ساعی نیا
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : فصلنامه مطالعات منابع انسانی دانشگاه شهید ستاری