لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
11 همکاری واحد بازاریابی و مرکز تحقیق و توسعه سازمان و تاثیر آن بر موفقیت و فروش محصول جدید (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط) سایر 1396 تائید شده
12 * اثرات اعتبار نشان تجاری و برند بر وفاداري مصرف کننده* سایر 1396 تائید شده
13 بررسی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر گسترش تولید و بازاریابی محصولات کشاورزی دانش‌بنیان در ایران با توجه به تغییر اقلیم (کشاورزی ارگانیک: هیدروپونیک، آکواپونیک، ایروپونیک) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1395 تائید شده
14 ضرورت توجه به علوم بین رشته ای (مطالعه موردی: نورومارکتینگ: کاربرد علم عصب شناسی در مطالعات بازاریابی) چکیده مقاله پذیرفته شده در کنفرانس ها(فایل کامل مقاله بارگزاری گردد) 1395 تائید شده
15 بازاریابی عصبی؛ مصداقی از آموزه های اسلامی در رویکردهای جدید علم بازاریابی در اقتصاد مقاومتی (با محوریت اقتصاد مقاومتی و تبیین اهداف مراکز رشد خوشه‌های فناوری) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
16 الگویی برای بهبود تعامل دانشگاه و بازار کار و تحقق اهداف مراکز رشد واحدهای فناوری (با محوریت اقتصاد مقاومتی و تبیین اهداف مراکز رشد خوشه‌های فناوری) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
17 ضرورت تولید و بازاریابی محصولات دانش بنیان ( مطالعه موردی محصولات ارگانیک به روش آکواپونیک و هیدروپونیک) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
18 بررسی جایگاه و نقش تأمين مالی شرکتهای دانش بنیان درتحقق اقتصاد مقاومتی مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
19 بررسی جایگاه و نقش مدیریت مالی شخصی در اقتصاد مقاومتی مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
20 ضرورت بازاریابی بین‌المللی، صادرات و تأمین مالی طرح‌های کشاورزی در ایران (مطالعه موردی: انواع قارچ‌های خوراکی و دارویی) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده