چکیده :

هدف پزوهش حاضر رابطه خودکارامدی و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش اموزانشهر زاهدان بوده است. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است . ابزار جمع اوری پرسشنامه خودکارامدی شوارتز و هوش هیجانی ار ان بوده. نتایج نشان دادکه رابطه معناداری بین مولفه مهارت های درون فردی هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی برقرار است .وبین خودکارامدی و موفقیت تحصیلی نیز رابطه معناداری وجود دارد.

کلید واژگان :

خودکارامدی - هوش هیجانی - موفقیت تحصیلی



ارزش ریالی : 1200000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک