چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی آنها میباشد. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه سمنان میباشند. بدین منظور نمونهای به تعداد 378 دانشجو که از اینترنت به منظور خرید استفاده میکردند از روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شد. بهمنظور گردآوری دادهها از پرسشنامه استفاده شد که پایایی و روایی آن بهوسیله آلفای کرونباخ و تحلیل عاملی تاییدی مورد سنجش قرار گرفت. جهت بررسی فرضیات از بخش ساختاری مدل معادلات ساختاری موسوم به تحلیل مسیر استفاده شده است. یافتهها حاکی از تاثیر مثبت مستقیم و غیر مستقیم مدیریت دانش مشتری بر تمایل به خرید اینترنتی بود. در انتها پیشنهاداتی جامع و کاربردی در خصوص پژوهش انجام شده ارائه گردیده است.
کلید واژگان :مدیریت دانش مشتری، تمایل به خرید، خرید اینترنتی
ارزش ریالی : 1200000 ریال
با پرداخت الکترونیک