پژوهش حاضر به منظور بررسي ميزان رضايت دانشجويان تحصيلات تکميلي از خدمات ارائه شده در کتابخانه دانشکده پرستاري و مامايي دانشگاه علوم پزشکي مشهد طراحي شده است. اين پژوهش مي تواند کمک موثري در زمينه ارزيابي خدمات کتابخانه اي، يافتن کمبودها و نارسايي ها و ارائه پيشنهاد براي بهبود کيفيت خدمات کتابخانه اي قلمداد شود. روش پژوهش پيمايشي و از نوع توصيفي است و ابزار گردآوري اطلاعات پرسشنامه مي باشد. در اين پژوهش، جنبه هاي مختلف خدمات کتابخانه اي از جمله غني و روزآمد بودن مجموعه، رفتار و توان کتابداران، امکانات فيزيکي و رفاهي، قوانين و مقررات کتابخانه و مهمترين دلايل نارضايتي مراجعان از خدمات اين کتابخانه بررسي و مورد تجزيه و تحليل قرار مي گيرد. نتايج پژوهش نشان داد دانشجويان تا حد زيادي از امکانات فيزيکي و رفاهي کتابخانه، تسلط کتابداران به مجموعه، و قوا
کلید واژگان :رضایتمندی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشکده پرستاری و مامایی، خدمات کتابخانه ای
ارزش ریالی : 600000 ریال
با پرداخت الکترونیک