چکیده :

اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است. افزایش سریع تعداد افرادی که می توانند به اینترنت دست پیدا کنند منجر به افزایش سریع تبلیغات اینترنتی و حجم قابل توجه پول صرف شده برای تبلیغات اینترنتی شده است. این افزایش در بودجه تبلیغات اینترنتی شناسایی این شکل جدید از تبلیغات و نحوه کار ان را مهم و مهمتر می‌سازد.

کلید واژگان :

اینترنت؛ تبلیغات؛ بازاریابی؛ تبلیغات اینترنتی



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک