چکیده :

بسياری از شرکت ها به این باور رسيده اند که یکی از باارزش ترین دارایی آن ها برندهای محصولات و خدمات آن ها می باشد. در دنيای پيچيده و پرچالش امروز همۀ افراد چه به عنوان یک فرد و چه به عنوان یک مدیر کسب وکار، با گزینه های روزافزون و تلاش برای کاهش زمان تصميم گيری و انتخاب مواجه هستند بر این اساس توانمندی برندها در ساده سازی تصميم گيری مشتری ها، کاهش ریسک و تعریف انتظارات آن ها بسيار ارزشمند است. یکی از وظایف مدیریت ارشد هر سازمان ایجاد برند های قدرتمندی است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های خود را در طول زمان ارتقاءدهند؛ با ایجاد تمایزات اداراکی ميان محصولات از طریق برندسازی و افزایش مشتری های وفادار، بازاریابان ارزشی فراتر از سودآوری مالی برای سازمان ایجاد می کنند. در مقاله حاضر تلاش بر آن شده تا با تجميع آثار صاحب نظران برند از زوایای دیگری نيز به این موضوع تامل داشت. از این رو در این مقاله هدف بررسی ارتباطات دهان به دهان در ارزش ویژه برند است.

کلید واژگان :

برند، ارزش برند، ارتباطات، بازار، کالا



ارزش ریالی : 200000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک