چکیده :

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطهی بین تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات با توجه به نقش میانجی تمایلات رفتاری مشتریان شرکت فرآورده های لبنی صباح در استان گلستان میباشد. روش تحقيق مورد استفاده توصيفي، پيمايشي از نوع تحقیقات همبستگي مي باشد. جامعه آماري تحقيق حاضر شامل کلیه مشتریان شرکت فرآوردههای لبنی صباح در استان گلستان است. نمونه آماری متناسب با تعداد افراد جامعه با استفاده از جدول کرجسی و مورگان 384 نفر و روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شد. داده‌هاي تحقيق با روش كتابخانهاي و ميداني گردآوري شده و ابزار مورد استفاده پرسشنامههای استاندارد رایو و همکاران (2008)، گنگ و نامکونگ (2009) و کاسرز و پاپارویدامیس (2007) میباشد. پايايي پرسشنامهها با استفاده از روش كرونباخ و روايي ابزار با روش محتوايي مورد تأييد قرار گرفتهاند. هم چنين جهت تجزيه و تحليل داده ها از روش مدلیابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار lisrel استفاده شده است. نتایج نشان میدهد بين تمامي متغیرهای تصویر ذهنی برند شامل علامت تجاری، نام تجاری، بستهبندی، تبلیغات شفاهی، نشان تجاری و کیفیت خدمات با توجه به نقش میانجی تمایلات رفتاری مشتریان شرکت فرآوردههای لبنی صباح در استان گلستان رابطه معناداری وجود دارد.

کلید واژگان :

تصویر ذهنی برند، کیفیت خدمات، تمایلات رفتاری مشتریان، شرکت فرآوردههای لبنی صباح



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک