مديريت دانش يک ابزار کاربردي براي هر سازماني مي باشد.هدف از انجام اين تحقيق بحث پيرامون دو مساله مهم بوده است: چرا مديران شرکت هاي کوچک و متوسط بايد از مديريت دانش در سازمانشان آگاهي داشته باشند و چگونه مي توانند آن رادر سازمان به اجرا در بياورند. همچنين گام هاي اساسي، عوامل کليدي و گزينه هاي ممکن براي اجراي مديريت دانش مورد بحث قرار مي گيرند تا مديريت دانش تنها در سطح نظري باقي نمانده و در سازمان ها قابليت اجرايي پيدا کند. روش تحقيق مورد استفاده در اين مطالعه روش اسنادي بوده و از ابزار فيش برداري براي جمع آوري اطلاعات استفاده شده است. نتايج اين تحقيق نشان داده است که براي اجراي موفقيت آميز مديريت دانش نياز به ايجاد شناخت نسبت به مديريت دانش در سازمان، همسو سازي مديريت دانش با استراتژي کسب و کار، مميزي دانش و نيز به کار گيري روش هايي است که فرآيندها، تغييرات فرهنگي، و فناوري هايي که بهترين پتانسيل را براي ارتقاي دانش و افزودن ارزش براي سازمان دارند مي باشد.
کلید واژگان :مديريت دانش، صنايع کوچک و متوسط ، اجرا و پياده سازي ، کسب و کار
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6141933069123109
- سال انتشار : 1391
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : اولین همایش منطقه ای پژوهش ها و راهکارهای نوین در حسابداری و مدیریت
- برگزار کنندگان : موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی غیر دولتی شفق تنکابن
- تاریخ ثبت : 1393/10/02 14:01:31
- ثبت کننده : مجید عموزاد خلیلی
- تعداد بازدید : 370
- تعداد فروش : 0