صنعت حمل و نقل، از جمله بنگاههاي اقتصادي هستند كه بيشترين اثر پذيري از هوشمند سازی تجاری را خواهند داشت. هوشمند سازی تجاری، تاثير فراواني در افزايش کارايي صنعت حمل و نقل خواهند داشت. هوشمند سازی تجاری سبب مي گردد كه تجارت نوين به سرعت جاي تجارت سنتي حمل و نقل را بگيرد. صنعت حمل و نقل به-عنوان يكي از بزرگ ترين بخش هاي خدماتي كشور، قابليت زيادي براي استفاده از خدمات هوشمند سازی تجاری و استفاده از نرم افزارهاي مختلف در راستاي ارايه بهينه خدمات به استفاده كنندگان اين بخش دارد. بنابراين هوشمند سازی تجاری و افزايش کارايي صنعت حمل و نقل مي تواند ابزار مناسبي براي ارايه خدمات بهتر و قيمت پايين تر باشد. در نتيجه، صنعت حمل و نقل بايد بتواند به خوبي هوشمند سازي تجاري را در كسب و كار خود به كار گيرد. بدين ترتيب هوشمند سازی تجاری در حمل و نقل، آنها را ياري ميكند كه به يك محيط كاملاً هوشمند گام بگذارند و شيوههاي كاري خود را تغيير دهند. بنابراين هدف از هوشمند سازی تجاری صنعت حمل و نقل، ارايه روشي جديد در انجام امور و افزايش کارايي صنعت حمل و نقل مي باشد
کلید واژگان :حمل و نقل، هوشمند سازی تجاری، افزايش کارايي، فناوري اطلاعات
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142436783995027
- سال انتشار : 1391
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : ششمين همايش بزرگ ملي تجارت و اقتصاد الكترونيكي
- برگزار کنندگان : دفتر توسعه دولت الكترونيكي وزارت صنعت، معدن و تجارت
- تاریخ ثبت : 1393/11/30 21:13:59
- ثبت کننده : سيد ابوالحسن موسويان
- تعداد بازدید : 346
- تعداد فروش : 0