چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف این تحقیق بررسی اثرات توانمندسازی دبیران فیزیک آموزش و پرورش استان اصفهان بر رفتار فراوظیفه ای آن ها می باشد چرا که وجود دو مفهوم توانمند سازی و رفتار فراوظیفه ای دبیران فیزیک هر دو در ایجاد و ارتقای قابلیت آموزشی دبیران می تواند نقش مهمی داشته باشد. روش انجام تحقیق حاضر، به صورت توصیفی- همبستگی بوده است و آزمون فرضیات با روش همبستگی و نرمافزار SPSS16 صورت گرفته است. نتایج تحقیق نشان داد، رابطه مستقیم بین توانمند سازی دبیران و رفتار فراوظیفه ای آن ها وجود دارد و تحلیل واریانس فریدمن نشان داد که بعد رفتار مدنی، از دیگر ابعاد رفتار فراوظیفه ای، میانگین بالاتری دارد.
کلید واژگان :توانمند سازی دبیران فیزیک، رفتار فراوظیفه ای
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142452924936724
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : پانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران و پنجمین کنفرانس فیزیک و آزمایشگاه
- برگزار کنندگان : اتحادیه انجمن های علمی آموزشی معلمان فیزیک ایران - انجمن علمی آموزشی معلمان فیزیک استان کردستان - دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید
- تاریخ ثبت : 1393/12/02 18:04:09
- ثبت کننده : سعید نوریان
- تعداد بازدید : 382
- تعداد فروش : 0